wtorek, 3 kwietnia 2012

Kolorowanka dla dzieci - część pierwsza


Czasami na naszym weselu będzie tylko kilkoro dzieci, np czworo i nie chcemy organizować im opiekunki i animatora. Ale nawet dla większej ilości dzieci warto przygotować kolorowankę z różnymi zagadkami i dodać do tego najtańsze kredki.
Taką książeczkę jesteśmy w stanie przygotować sami w  Microsoft Word.

Kolorowanka

Musimy zmienić ustawienia, aby w czasie drukowania na jednej kartce drukowały się dwie strony.
Zaprojektujmy stronę tytułową, np. "Kolorowanka weselna X i Y" albo, jak u mnie "Księga Przygód Weselnych". Użyjmy do tego jakieś fantazyjnej czcionki, ja np. użyłam Tenbitesch z zabawnymi serduszkami nad i i j; czcionkę można pobrać za darmo z dafont.com. Ozdóbmy ją  obrazkiem, a w tle dodajmy serduszka (np clip arty, albo z czcionek walentynkowych, także na dafont.com)
U mnie pierwsza strona wygląda tak:

Następnie projektujemy kolejne strony. Dodajemy kolorowanki, krzyżówki, labirynty, zadania typu połącz kropki i znajdź różnicę. Możemy je znaleźć w internecie do pobrania za darmo, przykładowe strony:
Generatory krzyżówek:
tutaj znajdziemy informacje o tym, jak stworzyć samemu wykreślankę.
Jeśli jeszcze będzie nam mało, to możemy w wyszukiwarce grafiki google wyszukać takie hasła: wedding maze, connect dots, colouring book, wedding colouring, itp.
Et viola!
Wnętrze mamy gotowe. U mnie wyszły 22 strony. Następnym razem pokażę, jak zrobić okładkę.








Na podstawie:www.projectwedding.com


1 komentarz:

  1. Świetna sprawa! Bardzo Ci dziękuję za ten wpis! Ja właśnie czegoś takiego potrzebowałam :) :)

    OdpowiedzUsuń